דילוג לתוכן הראשי

המכובדים במערכת הרווחה והבריאות

המכובדים במערכות הרווחה והבריאות, הן הזרוע האלימה והמסוכנת ביותר של "תעשיית הרצח". כידוע, מערכות אלה מטפלות באוכלוסייה החלשה, לכן, פועלת "תעשיית הרצח" להפוך את קורבנותיה לחלשים.
איך מוחלשים הקורבנות?
בכוחה הכלכלי, מממנת "תעשיית הרצח" נגד קורבנותיה טרור שטני, ובמקביל, מונעת מהם כל מה שאדם זקוק לו כדי שיהיה חזק, עבודה, כסף, לימודים, בית, בריאות, חברים, משפחה, וכל פרמטר של חוזק שרק ניתן לחשוב עליו, עד שהקורבן מוחלש והופך לתלוי ונופל כפרי בשל בידי העבריינים המאיישים את המערכות האלה.
מיותר לומר, כי גם המוסד לביטוח לאומי, משמש זרוע קטלנית של "תעשיית הרצח", כגוף העוסק באוכלוסייה חלשה, וגם אליו מופנים הקורבנות המוחלשים לשם חיסולם.

שיטת חיסול נפוצה היא תפירת תיק לקורבן כאילו היה חולה נפש, ולא סתם חולה נפש, אלא כזה שחובה לאשפזו בכפייה.
ואין פשוט מזה לחסל, כאשר עובדי רווחה, פסיכיאטרים, שוטרים, ושופטים עבריינים, פועלים תחת מטרייה אחת, בתיאום ושיתוף פעולה, לחיסול הקורבן התמים חסר הישע, בעבור טובות הנאה.


הקורבנות מתאפיינים בעיקר בתמימותם. הם הופכים להיות בעלי הון, כאשר לרוב אינם יודעים על כך, ונוכלים שזיהו בהם פוטנציאל להתעשרות קלה, חולבים את הונם ומחסלים אותם,
קורבנות אחרים הם כאלה שבידם מידע מפליל נגד אישיות רמת מעמד, וכדי למנוע את חשיפת המידע שבידם, הם מוצגים כחולי נפש, וע"י כך המידע מושתק, 
לאחר שהקורבן חוסל, קרי, הוגדר ע"י פסיכיאטרים עבריינים, כלוקה בנפשו, יושתל לו אפוטרופוס עבריין, אשר יחלוב ממנו את כל רכושו,  ולאחר מכן הקורבן יחוסל גם פיזית.

* * * * * * * * * *
אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם, בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם.

תגובות

  1. להלן אצטט דברים שכתבה לי נ.נ. בפייסבוק:
    "...מלכה, אני מזהירה אותך לא להתעסק בשום מקרה עם משרד הרווחה, את יכולה ליפול במילים דרך משטרת ישראל ובכלל בשיתוף המערכת ולהיעלם אי שם באחד מבתי החולים הפסיכיאטרים. תעשי צוואה אצל עו"ד שאם במקרה את נעלמת במערכת הזאת, שידאג לך. אני לא חיה בסרט, זו המציאות...".

    השבמחק
  2. http://lirongo.wordpress.com/%D7%94%D7%A1%D7%9B%D7%9D-%D7%A9%D7%AA%D7%99%D7%A7%D7%94/

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סרטונים ופרסומים ששופכים אור על רצח רבין.

פעילות הוועדה הציבורית ע"ש   אדיר ז'ק ז"ל ,  לחקר רצח רבין . האתר של הוועדה הציבורית לחקר רצח רבין תביעת הוועדה הציבורית לחקר רצח רבין, נגד "ידיעות אחרונות" בגין הוצאת לשון הרע שיחה עם רותי איזיקוביץ מהוועדה לחקר רצח רבין ז"ל יגאל עמיר לא רצח את רבין - סרטון המבוסס על מאמר של רותי איזיקוביץ . לפני 16 שנה, תוכננה התנגשות בראש הממשלה יצחק רבין פרופ' אריה זריצקי - לא יתכן שיגאל עמיר רצח את רבין  - חלק א' פרופ' אריה זריצקי - לא יתכן שיגאל עמיר רצח את רבין - חלק ב' שאלות רבות הקשורות לרצח רבין התחקירים של נפתלי גליקסברג, אריק ברנשטיין ונורית קידר תיק לא סגור - רצח רבין 1 תיק לא סגור - רצח רבין 2 תיק לא סגור - רצח רבין 3 תיק לא סגור - רצח רבין 4 תיק לא סגור - רצח רבין 5 תיק לא סגור - רצח רבין 6 תיק לא סגור - רצח רבין 7 תיק לא סגור - רצח רבין 8 תיק לא סגור - רצח רבין 9 תיק לא סגור - רצח רבין 10 התחקירים של החוקר והמרצה: מר נתן גפן רצח רבין - מהתנקשות מבוימת לרצח ממוסד 1 רצח רבין - מהתנקשות מבוימת לרצח ממוסד 2 רצח רבין - מ

יפה ואריה דרעי, ופרשת ניצול הקשישים, ניצולי השואה, איסר ואסתר ורדרבר, שהסתיימה ברצח אכזרי של הקשישה אסתר ורדרבר.

1. כבר בבגרותו התבלט   אריה דרעי , כ עסקן ציבורי, כששימש מזכיר הישוב החרדי, מעלה עמוס, וחבר המועצה האזורית גוש עציון. עלייתו המוקדמת והמהירה לעמדות כוח, מסתבר, משכה אליו נוכלים, שראו בו כלי לשאיבת כספי ציבור לעצמם, וביקשו את קירבתו. נוכלים אלה מתברר, גם מתמחים  בחליבת הונם של ניצולי שואה תמימים . 2. איסר ואסתר ורדרבר , היו בני זוג עריריים , ילידי פולין וניצולי שואה , אשר בשנת 1957 הגיעו לניו-יורק וקבעו בה את מקום מושבם.  3. בסוף שנות ה-70, בערוב ימיהם, מצאו עצמם הזוג ורדרבר, מגיעים לארץ ישראל, מובלים אל בית היתומות וינגרטן בירושלים, שם הוצגה בפניהם היתומה העליזה, יפה כהן, בת ה-19 , שבדיעבד מתברר, שימשה נערת פיתוי חסודה. 4. הנוכלים שגררו את בני הזוג ורדרבר בערוב ימיהם לארץ ישראל, הצליחו לשכנעם בחזותם המשכנעת ובלשונם החלקלקה, כי מה שהם מציעים להם הוא דרך להנציח את הוריהם שנספו בשואה. הם יתמכו כספית בזוג צעיר חסר כל שעומד להתחתן, וכאשר יוולדו להם ילדים, הם יתנו לילדיהם את שמות הוריהם שנספו בשואה. 5. ברור, כי המלכודת הזו, שנפלו לתוכה זוג הקשישים ניצולי השואה התמימים, תואמה עם

השופטת ויקטוריה אוסטרובסקי כהן

קורות חיים   מתוך אתר הרשות השופטת אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם, בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם.