דילוג לתוכן הראשי

זהבה גולן

את זהבה גולן פגשתי בבנק, היא עמדה בתור אחריי.
במבט ראשון, זהבה נראתה לי, אשת עסקים. אישה תמירה, לבושה חליפה אפורה מחויטת, ושיערה הבהיר והמתולתל אסוף בקפידה לאחור, ובידה החזיקה תיק גב שחור.
שום דבר בה לא הסגיר את זה שגם היא קורבן של "תעשיית הרצח", השורדת התעללות שטנית מידי בני משפחתה, שחושקים ברכושה.
אך כאשר התפנה מקום והיא התיישבה, נפלטה מפיה אנחה, שגרמה לי לסובב אליה את הראש.
אז לראשונה הסתכלתי בעיניה וראיתי את הסבל והכאב שניבט מהן... חייכתי אליה, והיא החזירה לי חיוך ואמרה: "...אני עייפה... איפה אני יכולה לישון...". אמרתי לה: "...האפשרות הראשונה שעולה על דעתי זה פשוט ללכת הביתה ולישון...".
היא השפילה מבטה כמהרהרת ואז הרימה עיניה ואמרה: "...הייתי אומרת לך משהו אבל אני חוששת שתאמרי שאני לא נורמלית...".
בחושי המחודדים חשתי שלפניי עוד קורבן של "תעשיית הרצח". 
התיישבתי לידה, ואמרתי לה: "...תראי, אני לא מכירה אותך וגם את לא מכירה אותי, אך מאחר ונפגשנו, אז כנראה זה יד הגורל, אני רוצה שתדעי, כי שום דבר שתספרי לי לא יהפוך אותך בעיניי ללא נורמלית, כי מה שאני יודעת לספר, אין לא נורמלי מזה, ואני על פניו נורמלית... המציאות, היא זו שאינה נורמלית, את רק מספרת את המציאות...".
ואז היא פתחה ואמרה לי: "...את יודעת, אם אגיד לך שאני מפחדת להיות בבית שלי, תאמיני לי?... בכל פעם שאני חוזרת הביתה אני מרגישה שאנשים ביקרו בביתי בהיעדרי... ריססו את החדר שלי בריחות רעים... אני מוצאת בגדים שלי מוכתמים... ואני גם מפחדת שמי שעושה את זה גם יכול להרעיל אותי...".
שאלתי אותה אם היא גרה בדירה שלה או בשכירות, אז היא אמרה לי: "...יש לי בבת-ים דירה משלי, אבל שם רססו לי את הבית בחומר שהדיף ריח כל רע שגרם לי לחום שנמשך כחודשיים, אז החלטתי להשכיר את הבית שלי בבת ים, ובכסף שאני מקבלת משכירות אני משכירה בתל-אביב, אבל איכן שאני גרה... וזו הדירה השלישית שאני מחליפה... בכל דירה זה אותו דבר... אני פשוט מפחדת לחזור הביתה...".
אמרתי לה: "...אין כמוני מבינה על מה את מדברת, ואני יכולה לנחש גם שהיית במשטרה, ועשו ממך שם צחוק.
היא חייכה כאילו שאלה, איך את יודעת, אז אמרתי לה: "...אין לך מה ללכת למשטרה... המשטרה היא זו שעומדת מאחורי הפשע הזה...".
היא שתקה מהורהרת, ואז שאלתי אותה אם יש לה זמן פנוי לשבת בבית קפה לדבר. היא אמרה שיש לה זמן עד השעה 15:00, ואז היא צריכה ללכת לעבודה. היה לנו כמעט שעתיים זמן, וישבנו בבית קפה ושוחחנו.
להלן הקישור לפרופיל של זהבה בפייסבוק


הרשומה עדיין בכתיבה


  



אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם, בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם..

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סרטונים ופרסומים ששופכים אור על רצח רבין.

פעילות הוועדה הציבורית ע"ש   אדיר ז'ק ז"ל ,  לחקר רצח רבין . האתר של הוועדה הציבורית לחקר רצח רבין תביעת הוועדה הציבורית לחקר רצח רבין, נגד "ידיעות אחרונות" בגין הוצאת לשון הרע שיחה עם רותי איזיקוביץ מהוועדה לחקר רצח רבין ז"ל יגאל עמיר לא רצח את רבין - סרטון המבוסס על מאמר של רותי איזיקוביץ . לפני 16 שנה, תוכננה התנגשות בראש הממשלה יצחק רבין פרופ' אריה זריצקי - לא יתכן שיגאל עמיר רצח את רבין  - חלק א' פרופ' אריה זריצקי - לא יתכן שיגאל עמיר רצח את רבין - חלק ב' שאלות רבות הקשורות לרצח רבין התחקירים של נפתלי גליקסברג, אריק ברנשטיין ונורית קידר תיק לא סגור - רצח רבין 1 תיק לא סגור - רצח רבין 2 תיק לא סגור - רצח רבין 3 תיק לא סגור - רצח רבין 4 תיק לא סגור - רצח רבין 5 תיק לא סגור - רצח רבין 6 תיק לא סגור - רצח רבין 7 תיק לא סגור - רצח רבין 8 תיק לא סגור - רצח רבין 9 תיק לא סגור - רצח רבין 10 התחקירים של החוקר והמרצה: מר נתן גפן רצח רבין - מהתנקשות מבוימת לרצח ממוסד 1 רצח רבין - מהתנקשות מבוימת לרצח ממוסד 2 רצח רבין - מ

יפה ואריה דרעי, ופרשת ניצול הקשישים, ניצולי השואה, איסר ואסתר ורדרבר, שהסתיימה ברצח אכזרי של הקשישה אסתר ורדרבר.

1. כבר בבגרותו התבלט   אריה דרעי , כ עסקן ציבורי, כששימש מזכיר הישוב החרדי, מעלה עמוס, וחבר המועצה האזורית גוש עציון. עלייתו המוקדמת והמהירה לעמדות כוח, מסתבר, משכה אליו נוכלים, שראו בו כלי לשאיבת כספי ציבור לעצמם, וביקשו את קירבתו. נוכלים אלה מתברר, גם מתמחים  בחליבת הונם של ניצולי שואה תמימים . 2. איסר ואסתר ורדרבר , היו בני זוג עריריים , ילידי פולין וניצולי שואה , אשר בשנת 1957 הגיעו לניו-יורק וקבעו בה את מקום מושבם.  3. בסוף שנות ה-70, בערוב ימיהם, מצאו עצמם הזוג ורדרבר, מגיעים לארץ ישראל, מובלים אל בית היתומות וינגרטן בירושלים, שם הוצגה בפניהם היתומה העליזה, יפה כהן, בת ה-19 , שבדיעבד מתברר, שימשה נערת פיתוי חסודה. 4. הנוכלים שגררו את בני הזוג ורדרבר בערוב ימיהם לארץ ישראל, הצליחו לשכנעם בחזותם המשכנעת ובלשונם החלקלקה, כי מה שהם מציעים להם הוא דרך להנציח את הוריהם שנספו בשואה. הם יתמכו כספית בזוג צעיר חסר כל שעומד להתחתן, וכאשר יוולדו להם ילדים, הם יתנו לילדיהם את שמות הוריהם שנספו בשואה. 5. ברור, כי המלכודת הזו, שנפלו לתוכה זוג הקשישים ניצולי השואה התמימים, תואמה עם

השופטת ויקטוריה אוסטרובסקי כהן

קורות חיים   מתוך אתר הרשות השופטת אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם, בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם.